Usch så jobbigt.

Nu har hon precis skaffat sig en sånhär blogg, kul. Men just nu känns det som ett jädra jobb. Har skrivit om detta inlägget tre gånger nu, tvi. Det bara försvinner! S k i t också. Aja, ska försöka lyckas denhär gången. För gör jag inte det, så säger jag upp mitt bloggande lika snabbt som jag påbörjade det! Nej, det var väl lite drastiskt skrivit men jag kommer i alla fall ge upp för idag!

Idag är det julskyltning och allt vad det innebär. För ronniL innebär det att sitta i fönstret som vätter ner emot "huvudgatan" och titta på alla människor. Har en liten pasion för att betrakta människor utan deras vetskap. Nej, usch, det är inte så äkligt som det låter. Men det är bara kul att se på när familjer och annat irrar runt i byn, för att handla glögg och pepparkaksdeg mm. Eller se på när tomtarna, som alltid går runt och delar ut godis, börjar tröttna på sin uppgift. Det går snabbare än vad man tror! Helt enkelt är det roligt att bara tiitta på när människorna utför sina uppgifter på julskyltningen! Bara att se hur de beter sig i all s t r e s s, som just denna dag innebär, är ganska komiskt. Och värst av allt är att man själv säkert blir ut-tittade på exakt samma vis med jäma mellanrum. Jag kan tro att jag är en ganska kul människa att titta på, alltid jäktad trotts all tid!

Nej, nu ska hon gå upp och väcka sitt ♥, Jippy. Frukost-time!

Kommentarerna på detta..

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)


Din URL/Bloggadress:


Kommentera här under:


Trackback
RSS 2.0