familydinner.

Familjemiddag idag! Det ska bli kul att träffa alla. Synd bara att J måste jobba, men men, han kommer efter det. På något vis känns det som om vi inte ses längre, trots att vi ses varje dag. Men dendär närheten vi har haft under J:s 'lediga tid' är helt borta. Vilket i och för sig är ganska skönt. Så fort 'fritiden' tog slut så försvann rastlösheten också. Så allt ont för något gott med sig och vise versa!

Vädret är fortfarande tipp topp! Och det känns som om att en långpromenad är på sin plats idag. Men först är det frukost och lite tv-tittande som gäller. Jag jobbade ju trots allt igår, så lite vila behövs! I och för sig så jobbade jag inte ihjäl mig, det var väldigt lugnt, men hur som helst så är jag en aning seg.

Nu jäklar är det soffdags. Jag har till och med köpt färska bullar till frulle idag, trots att jag ska äta själv. Så det blir en ensam lyx-frulle! Så gott det ska bli! Men jag hade uppskattat någon att dela det med!

Kommentarerna på detta..

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)


Din URL/Bloggadress:


Kommentera här under:


Trackback
RSS 2.0