inte lurad.

Första April och ingen har försökt lura mig. Men det kommer nog, J brukar lura mig dagligen så han är nog inte sen på det idag! Men jag har inte ens hört att någon blivit lurad heller. Lite skumt väl? I och för sig har vi haft väldigt mycket att göra på jobbet idag, så alla har sprungit som idioter. Så det kan ju ha med det att göra. Men jag har ändå saknat 'lurandet' på något vis, liksom letat lite efter det. Men icke! Aja, jag håller tummarna för att J lyckas.

SLA var hemma från jobbet idag, hon hade ont i benet. Suck! Bara det går över tills helgen. Hon måste ju vara på topp i benet för att springa i affärer. Jag får helt enkelt ringa och peppa upp henne lite. Och hoppas att det har blivit bättre av vilan idag! För helgsplanerna får inte gå i stöpet. jag längtar ju som en idiot, på något vis. Fastän det inte är så mycket eller speciellt som händer så ser jag fram emot det som attan. Krya dig snabbt SLA!

Ute är det finfint väder och cirka 16 grader varmt. Urskönt! Så jag ska nog ta på mig vårjackan och ta en prommis efter lite 'internetande'. Jag måste helt enkelt ut i dethär fina. Det kändes nästan som sommar när jag gick från jobbet. I och för sig gjorde väl min vinterjacka en del. Jag var svinvarm och antagligen hög-röd! Men, så skönt det var. Man kände sommarkänslan krypa längs ryggraden. Nu är det nära hörni!

Kommentarerna på detta..

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)


Din URL/Bloggadress:


Kommentera här under:


Trackback
RSS 2.0