spara!

Jisses vad nära det var att jag förstörde heeela bloggen nu. jag råkade byta stilmall på denhär bloggen istället för på min testblogg. Och inte är väl ronniL en sån som ska kopiera och spara stilmallar och dylikt? Näe, skulle inte tro det. men som tur var så kom jag ihåg det mesta och fick helt enkelt förnya det som jag inte riktig kom ihåg. Men nu ska jag kopiera och spara kopior kan ni tro. har för tusan suttit och knåpat som en galning i ca två timmar nu. jag vill jau ha det exakt likadant, så det tar tid då.

För övrigt så är jag fortfarande ganska kass. men all oro och dylikt fick mig att glömma det för en stund. men hur som helst så återkommer 'sjukhets-känslan' titt som tätt. jag hoppas bara att det blir bra till imorgon. Eller ikväll menar jag, jag vill ju sova inatt vetja! Nu ska jag lägga mig och 'krya' mig lite på soffan.

Kommentarerna på detta..

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)


Din URL/Bloggadress:


Kommentera här under:


Trackback
RSS 2.0