internet-shopping.

'...jag vill inte blicka frammåt, men är livrädd att fastna här...'
Underbar låt, som finns på min nya mixpod.



Gjort-idag-lista (trots sjukdom)

1. Köpt ny (fest)kamera, även denna rosa som den gamla. (+rosa fodral)

2. Införskaffat en trådlös mus till datorn (för J's skull)

3. Tvättat kläder, tvättar var dag känns det som.

4. Nästan förstört min blogg, (puh!)

5. Gått en liten promenad, så liten som kroppen orkade med febern.

6. Börjat att älska internetshopping. Lika bra för friska som sjuka!


Nu återstår endast sömn, sömn och åter sömn.
Hoppas att morgondagen har pigghet i åtanke för mig!


Kommentarerna på detta..

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)


Din URL/Bloggadress:


Kommentera här under:


Trackback
RSS 2.0