febrig och försnyld.

Då var det klart, jag blev sjuk. Har haft en väldigt jobbig natt med feber och ytterst lite sömn. Pii! Nu sitter jag här och ska försöka äta något, men det lyckas inte speciellt bra allt. Näe, usch. Ingen mat idag känns det som. Och febern är lång ifrån borta, jag sitter just nu med lite öppen dörr, allt på grund av 'svallningar/svettnings-attacker', men för ca tio minuter sedan satt jag och huttrade. Inget kul alls!  Näe nu ska jag se på en film och sova bort ännu mer, av mitt liv som sjukling.

Hoppas btw att ni gillar min lilla mixpod nere i hörnan (menyn). Tänkte att det kunde vara lite trevligt för er med musik under tiden ni läser. Har dock gjort så att den inte startar av sigsjälv, så vill ni lyssna får ni starta den själva. Ha en go dag, lev lite för mig också, tack!

Kommentarerna på detta..

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)


Din URL/Bloggadress:


Kommentera här under:


Trackback
RSS 2.0