sedan lågstadiet.

Jag var precis inne  och sökte upp var mitt paket, med kamera och trådlös mus, var och det visade sig att det var sorterat i Malmö redan ett inatt. Kan man kanske våga hoppas på att får det idag? Gud så skoj i så fall. Jag väntar dessutom på att ett paket från cdon ska komma. Två skivor och en film, eller dokumentär om LW. Ja jösses vad jag shoppar loss på internet nu! Men det är inte fel alls med tanke på att jag har svårt att köra iväg och göra det, då J har bilen till jobbet var dag. Så det är bara att gilla läget, och internetshoppa!

Jag känner mig en aning bättre idag faktiskt. Men jag känner fortfarande inte mig frisk. Jag har sovit cirka tolv timmar inatt så det vorde fan om jag inte var lite bättre i alla fall. Och det känns det som om jag är. En dags vila till så kanske, förhoppningsvis, kan jag jobba imorn. Det är så jäkla drygt att vara hemma. jag vill bara ut. Men så har jag en isittande känsla av att 'är du sjuk, kan du inte gå ut, eller för den delen göra något' som sitter kvar sedan lågstadiet. Och den känslan gör att jag bara sitter och glor och knappt vågar ge mig ut och handla, japp så är det. Men eftersom jag sitter själv i en lägenhet ger jag mig ut till affären endå. Man brukar ju dessutom inte orka sysselsätta sig i sjukt-tillstånd, och det har jag inte denhär gången heller. Men hur som helst så är det drygt ändå.

Typiskt nog så blev jag bjuden på '20-års kalas', med grillning, på Lördag. Kul! Men så har jag bokat upp mig för att jobba heeela Lördagskvällen på puben, så det blir inget med det. Jag får väl trösta mig med att jag får lön i alla fall. men va kul det hade varit att kunna vara med. Aja, nästa gång kanske.

Kommentarerna på detta..

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)


Din URL/Bloggadress:


Kommentera här under:


Trackback
RSS 2.0