kärlek.

Äntligen en söndag som jag har energi på! Jag har redan tvättat, städat, diskat och vattnat blommor. Snart ska jag även ge mig ut på roadtrip igen, me like! Denhär gången ska vi nog bege oss till halmstad, och anledningen är att Max (hamburger-restaurang) finns där. Och Max är min och Sla's favorit! Jag tror även att lilbro' Linus skulle hänga med, och det gillar vi. Det är alltid roligt med nyförvärv på våra roadtrips. Speciellt nu när J inte kan följa med längre.

Åh, så skönt det var att få ta emot lite kärlek igår! Jag har saknat det som tusan. Jag todde nästan det var slut på den varan. Men på något vis kände jag igår att det varit saknat från hans sida också!
Puss på re' ♥, jag har saknat dig!


Kommentarerna på detta..

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)


Din URL/Bloggadress:


Kommentera här under:


Trackback
RSS 2.0