dubbel-beställning.

Suck! Hur lyckas jag? Jag har beställt samma saker från cdon, två gånger. Och nu när jag kom på det så visar det sig att dom inte har tele-kuntjänst, och hur stor är risken då att jag ska kunna avboka den ena beställningen? Ganska liten tror jag! Men det gäller att hoppas, in i det sista. Jag vill för tusan inte ha två kopior av skivor, hur bra dom än må vara. Jag gjorde bara fel! Aja, man får helt enkelt hoppas att dom är så måna om sina kunder att dom fixar det. För jag är en ganska så flitig kund där. Men jag säger bara en sak, det krävs mig i dimma för att lyckas med en sådanhär sak! Puh!

Annars är det bra, tror jag i alla fall, har varit väldigt uppstissad av 'cdon-grejen' så jag har inte känt efter. Men som vanligt så tvättar jag, men denhär gången jobbekläder. Jag ska dessutom snart in  på ica nära a.k.a vittsjöhallen och införskaffa mig lite mat till veckan. Och senare ikväll blir det självklart promenad. Vädret är fint som tusan ännu, men det trodde man inte i förmiddags, då var det grått och kallt minsann.

Sla har fått en muskelinflamation i benet, stackars! Hon haltar och går på medicin. man får hålla tummarna för att medicinen verkar fort, så att hon slipper att ha ont.
Jag håller tummarna!


vild-påskliljor, som jag plockade på roadtripen. 

Kommentarerna på detta..

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)


Din URL/Bloggadress:


Kommentera här under:


Trackback
RSS 2.0