nära helgen.

Ju jäklariden är det nära till helg! Och jösses så skönt det ska bli. Hoppas bara att vädret håller sig fint också. jag vill verkligen ha dethär väder hela tiden. Vilken lycka det ger mig! Nu är det till och med så varmt att man kan ha öppna dörrar och ändå sitta med uppkavlade ärmar innomhus. Och det mina vänner kallar jag vår!

Nu sitter jag och firar in våren lite genom att dricka en cola och götta mig. jag funderar till och med på att sätta mig på ballkongen och fortsätta göra samma sak. För jag är ganska sliten efter jobbet idag. Inte för att vi haft mycket utan mest bara för att det tar musten ur mig! Aja, det är bara att vila, vila och åter vila, så blir det väl bättre med tiden. Men hur som helst blir det en lugn eftermiddag för mig. Men jag måste nog ut och gå ändå, mest för min egen skull, jag älskar ju det! Och som jag skrivit så många gånger förr så måste jag ut när det är fint väder.

SLA är för övrigt bättre i tossingen och ska nog jobba imorn, vilket innebär att shoppingen är sten-bokad. Fy fasen vad det ska bli mumsigt att spendera pengar och vara ledig. Jag har dessutom en hel del över denhär månaden, så jag kan unna mig en del! Vi har dessutom bokat att det blir väla, eller jag har bokat det, eftersom jag måste införskaffa kattmat till mirrarna och dom har deras sort på välas djurbutik. Som sagt så är ju mirrarna bortskämda! Men dom uppför sig hyfsat trots allt.


Kommentarerna på detta..

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)


Din URL/Bloggadress:


Kommentera här under:


Trackback
RSS 2.0