shopping!

Nu, om cirka en halvtimma bär det av. Och det ska shoppas som tusan. Jag har precis ringt och 'väckt' Sla. jag var ju tvungen att se till att hon inte försov sig. Hon är nämligen ganska duktig på att göra det. Men jag hade fel! Hon var uppe och lika laddad som jag. Vi känner och väldans 'highpade' (?) inför dethär bägge två. För mig känns det som om det var ett halvår sedan jag shoppade, men idag ska jag bryta 'den långa perioden utan det'.

Vilken dag det kommer bli idag. Jag ska se till att den blir så underbar som den kan bli. Och det som hände imorse tänker jag inte ens reflektera över! Jag säger bara; onödigt!


Kommentarerna på detta..

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)


Din URL/Bloggadress:


Kommentera här under:


Trackback
RSS 2.0