lördags bravader.

Ni ska veta att det var ett rent under att jag ens lyckades skriva en rad igår. Damn, va seg jag var. I och för sig var det inte så konstigt med tanke på lördagsnattens bravader. Men kul var det, eller kul och rörigt på samma gång! Men jag känner mig ändå nöjd med kvällen, nu såhär en dag efter. Det känns aldrig så roligt när man vaknar och huvudvärken är enorm. Näe, då blir allt lite svårare att tycka om. Men det var ett jäkla hålligång och jag dansade som en galning! Jisses alltså!  

Idag har det varit en ganska konstig dag. Den har varit väldigt lång, samtidigt som jag tykcer att det gått snabbt. En märklig känsla på något vis. Men hur som helst så gick det bra och nu är det bara tre jobbdagar kvar till långhelgen. Som jag för övrigt ser fram emot som tusan. Påskmys och familj. En underbar kombination. Hoppas bara att det blir lika fint väder som det varit i helgen då. Det hade gillats!

Nu ska jag inta ballkongen och mysa en stund, tills J kommer hem. 
Senare ikväll blir det promenad med Melle och Sla'. 
En lugn eftermiddag med andra ord. 


Kommentarerna på detta..

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)


Din URL/Bloggadress:


Kommentera här under:


Trackback
RSS 2.0