sjäförtroende-uppsving.

Jag glömde att plita ner en rolig grej igår. jag fick mig ett 'självförtroende-uppsving' i helgen. Och det uppskattades och välkomnades. Jag skulle vilja att sånt händer mig lite oftare. Hur som helst vill jag bara utbringa ett stort tack till DIG som orsakade det. Gör gärna om det!

Haa , tänk att så små saker kan få en att må så offantligt bra. Gud vilken lättnad, att det kan vara så enkelt ibland. Det behövs knappt någonting för att göra en människa glad om man bara gör rätt. Och det vet vi alla att det kan vara jäkligt svårt. Men så glad jag blev! ♥

Nu är det ännu närmre till helgen, och helgen längtar jag efter. Det ska bli så skönt med långhelg. Det behövs verkligen! Hela fyra dagar utan jobbet (heltidsjobbet då). Fan va gött. Just nu känns det som om att jag aldrig mer vill dit igen. Allt är kaos där. Och kaos är en sak jag har svårt att hantera, speciellt när det inte ens är min uppgift. I och för sig ska man tillägga att det inte alltid är så lätt för dom som ska sköta det, dom styrs av siffror, staplar och nyckeltal till förbannelse. Och på tal om det så vill jag aldrig mer höra det jäkla ordet, nyckeltal (tvi)

fredag (långfredagen), ska jag jobba på puben och där vankas det karaokee. Så då får jag min efterlängtade paus från heltidsjobbet. Heltidsjobbet är alltid helt som bortblåst när jag jobbar på puben nämligen.  Och karaokeen kan skapa lite drag också och det ska bli kul. Jag hoppas verkligen att det blir drag också! Så gå nu dit! för det är mycket roligare att jobba när det är massa folk.

Kommentarerna på detta..

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)


Din URL/Bloggadress:


Kommentera här under:


Trackback
RSS 2.0