impuls Á la ego.

Klockan är endast tio över två och jag har redan hunnit handla (både på ica och systemet), äta lunch och dricka två koppar kaffe. Jädrar vad det är gött att sluta tidigt alltså! Nu sitter jag här och slappar en aning, vilket är helt underbart. jag känner mig nämligen en aning seg idag, så lite vila innan 'Sla-kvällen' drar igång är nog inte fel! Jag vill vara på topp ikväll. Det är en sådan dag! 

Jag tror att det kan bli en kjolkväll ikväll, men jag är inte säker. som sagt så brukar jag byta om cirka fem till tio gånger innan jag bestämmt mig. I och för sig kan jag ju ha kjol på lördag när jag och J är bjudna till Mor och Far. Då kanske jag ska skippa det idag? Nja, jag får se vilket humör jag är på när det är dags att byta om. Det får helt enkelt styras av 'bra eller dålig dag-grejen'. Illa men sant. Här kommer i alla fall lite impulsbilder á la EGO.

   
'Strike a few poses'

Kommentarerna på detta..

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)


Din URL/Bloggadress:


Kommentera här under:


Trackback
RSS 2.0