färgnings-frissa.

Nu äntligen har jag lite tid över att skriva ett par rader. Har mycket att göra hela jäkla veckan så det kan nog bli lite glest med inlägg. Men nu har jag lite fritid. Jag och Sla har varit i Hlm efter jobbet idag och handlat persenter till alla jäklar som lyckats pricka in att fylla år i början av maj, i och för sig bara tre stycken men det är jobbigt att hitta fina saker till alla. Vi blev dock väldigt nöjda med shoppingen, så fina saker vi hittade till alla. Det trodde jag aldrig! Jag hoppas bara att sakerna uppskattas lika mycket av människorna som får dem, som vi tror. Håller tummarna.

Denhär veckan är kort, pga första maj, men väldigt innhhållsrik. Idag var det shopping av presenter som stod på agendan. Imorgon ska jag och en kollega från puben röjja i 'boken', allt ska bort! Jag går inte in vidare på det. Men det kommer i alla fall att ta sin lilla tid tror jag. Sen på onsdag är det nagelfixning som gäller. Men efter det är det långledigt. Känns dock som om att allt arbete här hemma kommer att halka efter så att hela torsdagen får gå till det. Aja, det är kul att vara sysselsatt i alla fall.

Och så var det håret ja. Jag är svinnöjd! Sla är min nya färgnings-frissa numera. Hon gjorde ett fantastiskt jobb. Här kommer lite pictures på ré. 

 
       

Kommentarerna på detta..
Upphostat av: nettan

blev mycke fiint ellinor =)

2009-04-29 @ 13:27:51
URL:
http://antjo.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)


Din URL/Bloggadress:


Kommentera här under:


Trackback
RSS 2.0