kopp-nudlar.

Nudlar och varma koppen is the shit! Just nu sitter jag och äter spicy nudlar med varma koppen sparris, så jäkla gott. Framförallt är det världens smidigaste mat när man har lite bråttom, och det har jag. Jag kom precis hem från heltidsjobbet och börjar snart jobba (puben) igen, en dubbelfredag! Men jag känner mig oförargligt pigg, så jag tror att det kommer fungera utmärkt idag. Jag ser dessutom fram emot att jobba ikväll, för jag tror att det kan blir en del att göra. Lönehelg är alltid pubhelg, eller?
 
Idag känns allt lite ljusare, inte fullt så svart som innan. Jag hoppas att dethär betyder bättring, men vågar inte tro det. Det kan vända så fort. Jag önskar dock att det är bättring på gång, för det finns inget så jobbigt som att hamna i dethär när det är vacket ute. Näe, tvi, det vackra totalraderas då. Så nu håller vi tummarna!

Kommentarerna på detta..

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)


Din URL/Bloggadress:


Kommentera här under:


Trackback
RSS 2.0