som triss.

Gurkstavar? Vill jag eller inte? Hmpf, jo men det vill jag väl ha. Det är dumt att chansa i alla fall. För det är så jädra gott. Jag har ju desutom 'mormors special dippa' hemma, så varför funderar jag ens? Dumt. Bara att sätta igång och skära!
Hektisk, men skoj dag framför mig, pallar inte prenta ner allt, men kul ska det bli. Jag känner att jag inte har ord idag, ork = noll! Visst är det förargligt, jag brukar ju alltid kunna annars!? Ah, plötsligt händer det!

Hänt/sett igår;

- ett par som bråkades (det gör dom oftast, men jag kunde inte undkomma det igår).
- en förstördes. Finmåla inte mer nu ronniL!
- en var upprörd över 'fantasisaker'.
- några som hade en hög berusningsgrad.
- en sovande underbar (J).
- ett par sötnötter som mötte mig i dörren (ca 4 imorse)


Kommentarerna på detta..

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)


Din URL/Bloggadress:


Kommentera här under:


Trackback
RSS 2.0