random tycke.



1. Stora väskor är bäst! I alla fall nu, när man ska börja jobba igen. Allt ska få plats i väskan och det får gärna vara plats över också! (Min nya väska som kom igår, var helt superb).

2. Växter i hus/lägenheter. Jag är beredd att till och med säg att man måste ha det! Allt blir så dött om inte växter finns. Plus att växter höjer mysighetsfaktorn nåt enormt. Så skaffa fler gott folk (hah).

3. Ge komplimanger. Okej, jag ska erkänna att jag inte är ALLS bra på det. I alla fall inte så bra som jag vill vara. Men det finns inget som glädjer som en komplimang!

4. Pressa på infomation.  Näe, allt som sägs ska väl ändå vara frivilligt. Mår en person inte bra så låt den då vara. Man kan inte begära allt på en gång. Chilla!

5. Blöta kläder. Det finn inget som stör mig så mycket som blöta kläder. Speciellt om man blir blöt av 'skvättning' och inte regn. Men pi för det i alla fall!

6. ronniL's dåliga hantering. Ja, fy. För tillfället är jag en väldigt dålig och ond(?) människa. Jag kan knappt hantera migsjälv och behöver ta tag i massor. Hantera ronniL!

Kommentarerna på detta..

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)


Din URL/Bloggadress:


Kommentera här under:


Trackback
RSS 2.0