överblick måndag.


Frågorna idag gäller då, denhär dagen. Som jag inte varit speciellt positiv till innan, men hur ligger det till nu efter allt fix och don? Såhär;

Dagens humör: Ganska nollad, dvs inget vidare humör alls. Trist men sant. Och trött såklart.

Dagens borde: Städa, lämna pengar, betala räkningar och diska. Endast disken återstår. Duktig hest, va?

Dagens klädsel: Jeans (ljusa lee), långärmad t-shirt. Som vanligt efter en hård arbetsdag, Heh.

Dagens planer: Slappa och dricka minst två glas obbe. Måndag ju! Plus se på alla boxerkanaler jag har nu.

Dagens vill ha: Ett nytt underställ, till sälenresan. Och det gör inget om det är en rolig färg på det (rosa!).

Dagens längtan: Vecka 9, i sälen. Puss på det! Det kommer att bli underbarast.

Dagens fundering:
Hur vorde det om ronniL tog tag i sigsjälv? (lite ångestladdad?!)

Dagens tråkigaste: Att jag kom på att jag har disken kvar, hade helt glömt det innan.

Dagens tidning: Hmpf, dåligt med det idag. Men tv4 nyheterna har setts. Så jag är med i svängarna.

Dagens låt: Den där jädra Takidalåten som rix spelar MINST två gånger i timman (7,5h arbetsdag=15 ggr/dag, Piii.)


Kommentarerna på detta..

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)


Din URL/Bloggadress:


Kommentera här under:


Trackback
RSS 2.0