new flowers for me.



+ Juklklappar, jag erkänner så är det.
Jag gillar helt enkelt att få saker. Och jag blir glad nästan vad jag än får. Och jag älskar att ge bort saker också, speciellt om man lyckats.

+ Mina NYA amaryllisar, med mossa.
Jag fick två nya amaryllisar igår, så nu har dom gamla åkt ut. Och denhär gången blev det röda och vita, alltså fläckiga. Så jädrans fint.

- Att det är plusgrader igen, usch!
Näe, det är inte kul alls att det blir varmare. jag hoppas bara att det håller sig nära 'nollan' så att det inte blir slask på julafton. Piiii.

- Ellas bladryckning, och söndring.
Ella hoppar nämligen upp på tv;bänken och rycker fullt friska blad från min flätpalm, varenda dag. Och den börjar bli gles. Fy skäms.


Kommentarerna på detta..

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)


Din URL/Bloggadress:


Kommentera här under:


Trackback
RSS 2.0