G U R K S T A V A R .



+ Gurka, för det är det bästa jag vet!
Jag vet att många tycker att det inte smakar något, och att det typ bara är vatten. Men jag älskar dendär grönsaken. Punkt!

+ Barnfilmena på tv såhär i juletid.
Vilken kanal man än tittar på så är dom där, familjekomedierna. Och jag kan inte mer än älska det. Så lätt svalt och förutsägbart.

- Snömoddet ute på småvägarna.
What's that all about? Gillar någon det? Vad gör det för nytta alls? Kunde det inte bara fått hålla sig kallt och snöigt överallt?

- Energidrycker, i alla former.
Jag vet egentligen inte varför jag inte gillar det. Men jag har aldrig gjort det och kommer nog aldrig att göra det. Sådeså.


Kommentarerna på detta..

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)


Din URL/Bloggadress:


Kommentera här under:


Trackback
RSS 2.0