Påett igen.



+ Svecia ost (udda sak i know)!
Jag gillar den skarpt mycket, och kommer på migsjälv titt som tätt med att ta en skiva. Sluta upp, beach 10! Hoh, men jag tycker att den är smaskens. Plus att Ella gillar den skarpt osså! Vi är ostjävlar jag och hon.

+ Stava märkligt, eller skriva som man talar.
Som ni säkert märker så skriver jag lite som jag vill och ändrar ord ofta som bara den. Men dethär gör jag inte för att jävlas, utan jag gillar det, och tycker att det är kul med. Så lär er tyda, och joina! 

- Gräsmattor, med knappt något gräs på (som är blöta)!
Det är en jädra dödsfälla ju. Jag halkar alltid på dom, och slår typ alltid ihjäl mig. Inte nog med det, så får man stora bruna bajsfläckar på kläderna av dom. Pii, så äckligt, och onödigt, så gräset tätt för tusan!

- Åseda mjölk, den på 3 liters dunk (eller vad det är?).
Jag klarar inte av domdär bitarna/hinnorna som flyter rundor i den. (och nej, min har inte varit för gammal, den möjlen är sån) Jag vet att det inte är faligt, men det är äckligt som fasen! Jag klarar inte!


Kommentarerna på detta..
Upphostat av: Linnéa

Jag håller med dig helt och hållet åsens mjölk är rääli!!! Skånemejeri ska det vara! så kallad vanlig mjölk!

2009-12-02 @ 19:15:31
URL:
http://minforvirradevarld.blogg.se/

Upphostat av: ronniL

Exakt! :D

2009-12-02 @ 20:05:37
URL:
http://ronnil.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)


Din URL/Bloggadress:


Kommentera här under:


Trackback
RSS 2.0