tomtenisse ronniL.

Juste, glömde berätta att jag aldrig missade 'lilla-julaftongrejjen' i helgen, då den blev inställd. Så nu ska vi i stället ha den på lördag, eftermiddag. Så nu ska jag slå in alla mina billiga presenter och längta lite efter lördag. För inte nog med att jag kommer fira detdär, så ska jag på fest i emmaljunga, med hatt(?), för att fira av Jess. Deså, så lördagen är bokad till max, och jag gillar det.

Idag är jag annars trött då jag knappt sovit inatt. Jag fick för mig att jag skulle/höll på att få maginfluensa. Och försök själva somna med den känslan. Usch! Men nu är jag i alla fall hemma och det är mys. Och sova lär jag bannemej göra inatt! PussPussHemmys!


Kommentarerna på detta..

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)


Din URL/Bloggadress:


Kommentera här under:


Trackback
RSS 2.0