12/2 -o9

Torsdag och fortfarande sjuk. Jag känner mig inte det minsta bättre. Suck, denhär dagen kommer att bli lång. Jag får nog gå ner till affären och hyra en film. Så dagen idag kommer ungefär att se ut som gårdagen för mig. Jag kommer kurrera, kurrera och vila hela dagen.
Massa te och mycket vila. Det är nog det enda som hjälper mot en förkylning som denhär. Jag bara nyser och nyser hela tiden. Och när jag inte gör det så rinner näsa och ögon hela tiden. Så jäkla jobbigt. Man kan inte göra något känns det som. Jag får till exempel spola i filmerna hela tiden för att jag missar en massa.
Nu ska jag återgå till en liggande possition, för det är jobbigt att sitta här nu. Men jag återkommer kanske i eftermiddag, förhoppningsvis lite bättre i sjukheten då. Jag ska göra vad jag kan. Vill nämligen gå och jobba imorn. Eller heldre det än att vara sjuk i alla fall.


Kommentarerna på detta..

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)


Din URL/Bloggadress:


Kommentera här under:


Trackback
RSS 2.0