13/2 -o9

Finally, friday! Men jag måste jobba ikväll också, var föresten och jobbade på mitt heltidsjobb idag också. Men chefen på puben har blivit dålig så jag får hoppa in ikväll också. Iofs gör det mig inte speciellt mycket eftersom jag behöver pengarna och dessutom behöver jag ta det lugnt efter "sjukan", så en jobbekväll är nog inte fel. Hoppas att det blir en lugn jobbekväll bara. Jag vet inte om jag orkar kaos idag!
Utöver allt jobb och sjukheten så känner jag mig en aning tom och orkeslös. "-Jovisst är det alla hjärtans dag imorn, men jag orkar inte!" J var med på noterna... Eller så orkade inte han heller. Hur som helst ska jag jobba imorn också så det blir inte mycket firande alls. Men det hade varit skönt att få lite uppskattning/hyllning på ♥:e dagen. Men men, jag ska inte begära något ty jag har sagt att vi skiter i det. Men jag kan inte hjälpa att jag älskar att bli uppvaktad på något plan endå. Men J är inte den som pysslar med sånt... Nåväl, jag klara mig väl utan det. Men det blev allt lite jobbigare att strunta i det nu när jag skrivit att jag vill. Suck, det släpper väl, som allt annat.
Aja, sitter nu och tar en fanta medans jag väntar på att J ska dricka klart på puben och handla kvällsmaten. Det ska bli varma mackor, gud så gott. Det känns som om det var evigheter sedan jag åt det. Mums. Men jag hoppas att han skyndar sig för jag är lite hungrig redan nu!
Vet inte om jag pallar uppdatera imorn, kommer nog att vara en aning sliten, efter sjukan och dubbelpass. Men man vet aldrig, jag kanske få en skrivrush. Vi kan ju hoppas...


Kommentarerna på detta..

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)


Din URL/Bloggadress:


Kommentera här under:


Trackback
RSS 2.0