rosa liljor.

Då var måndagen avklarad. Jag har haft en bra dag idag! Har fixat en del. Bland annat så har jag fixat naglarna, handlat lite smått och gått och planerar nu att boka en tid till klippning. Håret börjar bli slitet nu. Aja, har dessutom fotat blommorna jag fick i helgen så bilderna på dem kommer här.




Visst var dom väldigt fina! Och inte nog med det så luktar de gudomligt! Hon har bra smak "chefen". En annan positiv grej är dessutom att katterna låter dem vara.
För övrigt så sov jag som vanligt kasst inatt. tror inte att det blev mer än ett par timmar totalt. Suck, denna söndagsnatt. Jag kommer nog aldrig att lyckas sova ordentligt en söndag. Jag antar dock att det beror en del på att jag jobbar sent och vänder dygnet på helgerna. Det kan vara det!
Jag fryser som ett litet djur nu, så jag ska krypa ner under en filt och kolla lite på film/tv. Jag lovar att bättra mig lite när det gäller innehållet i det jag skriver, men jag kan inte idag. Ty jag är stelfrusen!

Kommentarerna på detta..

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)


Din URL/Bloggadress:


Kommentera här under:


Trackback
RSS 2.0