utmaning.

jag har sulit en utmaning av Mita, här kommer den!

Alla svar måste vara riktiga, hitta inte på ord eller ljug! Om personen som utmanade dig har ett namn som börjar med samma bokstav som ditt får du inte ge samma svar som han/hon gjort. Du får heller inte skriva samma svar två gånger eller skriva ditt eget namn som svar! Lycka till!


1. Vad heter du? Elvis
2. Ett ord på fyra bokstäver? Eker
3. Flicknamn: Elin
4. Pojknamn: Erik
5. Yrke: Ekonom
6. Färg: Ebenholts
7. Klädesplagg: Evisu jeans
8. Mat: El maco burgare
9. Sak i badrummet: Eltandborste
10. Plats/stad: Edingburgh
11. En orsak till att vara sen: Elavbrott (hiss ur fuktion)
12. Något man inte skriker: Evoliution!?
13. Film: En djävulsk romans
14. Något man dricker: Evian (vatten)
15. Band: Ecco and the bunniemen
16. Djur: Ekorre
17. Gatunamn: Envägen
18. Bil: E-class (Mercedes)
19. Sång: En sjöman for till I I I för att lära sig om.....
20. Aktivitet med mer än en deltagare: Elitloppet

Jag måste bara berätta en sak för er. jag är ganska dålig på att läsa instruktioner. Därför började jag att skriva allt med mitt namn som inledning. Ehehe, så därför blev det Elvis...

Kommentarerna på detta..
Upphostat av: Fröken Mita

Kul att du också blev med på utmaningen, ha det bra

2009-02-21 @ 16:46:05
URL:
http://frokenmita.blogspot.com


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)


Din URL/Bloggadress:


Kommentera här under:


Trackback
RSS 2.0