Max.

Piii, idag äe jag trött och allmänt dålig. För första gången på väldigt länge var jag nämligen ute och partajjade i hlm heeela natt en igår! Jag hade väldigt skoj men känner av allt idag dessvärre. Hur som helst så känner jag inte speciellt mycket för något just nu. Bakfyllan är svår! Men jag vet i alla fall en sak, Jag SKA äta på MAX idag! Inte Mcdonalds eller Burger king, det måste vara Max. Okej, det är lite mer körtid och jobba att ta sig dit, men det är det värt! Jag har nog inte kännt ett sånhär begär någonsin innan! Jag måste bara ha. Kan inte all sprit försvinna ur min kropp så att jag kan köra nu? Gud vad det är jobbit nu. Dagen Ilandsproblem, verkligen! Näe, usch nu ska jag sova...
En stund i alla fall, så att spriten försvinner!

Kommentarerna på detta..

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)


Din URL/Bloggadress:


Kommentera här under:


Trackback
RSS 2.0