Net-festen.

Ja, då var man hemma igen efter gårdagens festande. Vandrarhemmet var jättefint och vi åt världens godaste pizzor precis intill det. Så jag hoppas på fler besök, så att jag kan äta där igen! Festen var också väldigt kul. Dans, sång och väldigt hög musik. Men det var det som var tanken med den tror jag, jag hörde nämligen igår att Net vill ge igen på grannar som dammsuger mitt i natten och dylikt. Så igår fick dom allt, ehhehe! Men det var kul att komma iväg och hitta på något, det var dessutom kul att se Nets lgh. Och den var väldigt fin. Speciellt tapeterna i vardagsrummet. Dom gillade jag skarpt.
Hur som helst så känner jag av en del av stohejet igår och det kommer ta tid för mig att komma in i duschen. Men jag måste snart ge vika, jobbet kallar. Jag börjar ju vid fem, så det så. Så nu ska jag peppa  mig in i duschen och fixa till mig. Gå nu Ellinor!


såhär glada var jag och SLA igår!
Vårt motto; 'Strike a pose'

Kommentarerna på detta..

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)


Din URL/Bloggadress:


Kommentera här under:


Trackback
RSS 2.0