fåmenroade.

En riktig ölhävarkväll? Jomenvisst blev det. Vi var få, men hade skoj. jag ska tillägga att jag inte tog ett enda foto, dock gjorde övrigt folk det. Men lite ensidiga foton var det allt, då 80% av bilderna var på mig. I och för sig är det kul att för en gångs skull vara med på bild, utan att ha tagit den själv. Men jag tackar och bockar för igår!





 




Här har ni lite foton i alla fall..... enjoy!


Kommentarerna på detta..
Upphostat av: sla

men gud va söt jag är, de kallar jag en pose :P



ÖLAND, hell yeah

2009-07-31 @ 15:52:38
Upphostat av: ronniL

Min på sista är väl gullig den också!?

2009-07-31 @ 16:22:35
URL:
http://ronnil.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)


Din URL/Bloggadress:


Kommentera här under:


Trackback
RSS 2.0