irriterad?

' du har så lätt att stampa sönder när du väl fått in en fot...'

ronniL känner;
Jag hatar dig, jag hatar dig, jag hatar..... Okej kanske lite överdrivet. Men vafan! Jag har gjort allt i min makt för att göra separationen så lätt och 'trevlig' som jag kunnat, för oss båda. Jag har gjort allt i min makt för att hålla dig glad och för att få dig att förstå. jag har fan gjort allt jag kan för att göra 'delningen' bra/lätt för dig. Och vad fan får jag i retur? Massa smutskastning och slagord. Okej, lite av det kan jag förstå, men du kryddade fan till max och det är fel! Man gör fan inte så! Visst kan jag förstå ilskan, men hantera den lite vuxet tack. Slagord är fan inte okej!


• Från och med nu så skiter jag i allt som hade med 'oss' att göra, jag lämnar nu. Jag tänker inte stå ut med mer skit från dig. Och jag tänker framförallt inte bli bitter eller arg på dig. För du vet nog fan inte vad du pysslar med just nu. Men hur som helst så har du precis sumpat chansen, med en vänskaplig sistatid!

• Nu är det nystart som gäller. Semester, party och reparation! Allt ska bli så jävla bra nu. jag ska bli hel igen! Nu är det 'lyckliga-sommar-09' som startar. Och jag känner redan lite av ruset...


Kommentarerna på detta..

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)


Din URL/Bloggadress:


Kommentera här under:


Trackback
RSS 2.0