yngsjö-semestern.

Sådär! Då var man hemma efter ett par dagar vid havet. Jag har verkligen haft dömysigt med mor! Men idag ville jag bara hem, längtan efter mirrarna och sängen blir stor efter ett tag! Baby har saknat mig också, så nu går hon runt och mjauar och gnyr hela tiden! Men vilka sköna dagar jag haft! Underbart. (mobilbloggarna kom aldrig fram, men jag gjorde ett försök i alla fall + att jag har varit jättedålig på att fota. Semester på riktigt...)



 






Dethär var allt i princip allt jag fotade. Kamera var INTE prio ett precis,
märk dock att jag handlade ett par fiiiina skor, och åt frukt. Udda?.
Näe, betvivla aldrig att jag drack en öl eller fem...

Kommentarerna på detta..

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)


Din URL/Bloggadress:


Kommentera här under:


Trackback
RSS 2.0