nödlösning.

Jag lyckades med en sak som bara ronniL kan, igår! Jag skulle hänga tillbaka galjen som västen jag köpte hängde på och råkade då få med mig en väst i strl 40, vilket är ganska stort till mig. Så det var bara att gå tillbaka idag för att byta. Men då visar det sig att västen inte finns i min storlek längre. Den är slutsåld!

Jag har dock nödlöst det genom att införskaffa mig en liten kofta och en annan väst. Jag är dock inte helt nöjd efterom jag gillade den 'förra' västen så jädra mycket. Jag får se det såhär; jag har i alla fall att välja mellan nu. Ett annat plus är att den nya västen är snygg som attan i ryggen, och lite längre (slipper magblottning, hah).

  


Vilken tycker ni att jag ska ha?

Kommentarerna på detta..

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)


Din URL/Bloggadress:


Kommentera här under:


Trackback
RSS 2.0