stulet paraply.

Pissväder ute. Och det började såklart att regna (ordentligt) precis när jag steg av bussen. Japp, stackars ronniL åker buss denhär veckan. Synd om! Och det är ju just kul när jag behövde handla mat också. Jag hatar nämligen bölta matpåsar och bölt mat! Tur då att jag har nära hem från ica! (över vägen bara) Men jag tycker att det kan sluta regna nu och spricka upp och bli fint. I alla fall så att det är uppehåll på promenaden ikväll, annars blir det mitt 'stulna' paraply som gäller. Ett paraply Biiiiia glömde hemma i huset, när jag bodde där, som jag förbarmade mig över. Världens bästa är det också, står emot alla stormar och allt jäkla regn! Så tackar för det Biiia!


Såhär fint är det, fast blått, litet och slitet!

Kommentarerna på detta..

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)


Din URL/Bloggadress:


Kommentera här under:


Trackback
RSS 2.0