stumma läsare(?)

Sådedärja, då har jag fixat ännu en gång på bloggen. Bredd och sånt onödigt. Ett jävla jobb är vad det är! jag blir ju aldrig nöjd heller. så jag kommer väl att sitta med det imorn igen. Mäck! Men jag är klar för idag i alla fall, för jag orkar inte mer. Och än en gång mina TYSTA läsare, så ber jag er att säga ifrån om det skulle se skumt ut eller något!

Nu är det dags för en ciggarett på balkongen. För där ute är det mysfaktor 10 av 10. Speciellt idag när det är lite svalare. Jag vet att man inte ska gnälla på det varma. Men jag har varit så jädra varm på sista tiden så jag gillar dethär svala (ca 17-20 grader). och det är egentligen inte svalt alls, utan normalt för denhär tiden!  


Eller denhär som header kanske?

Kommentarerna på detta..
Upphostat av: Isabell Wretmalm

hej tycker den sista var snyggast den med inte färg och bara kunturer kram

2009-06-04 @ 15:41:34

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)


Din URL/Bloggadress:


Kommentera här under:


Trackback
RSS 2.0