urin i trapphuset?


Lite mat i kroppen, men ingen vidare förbättring. Mer soffa åt ronniL! Trots att orken sviker mig totalt idag så har jag satt igång en maskin tvätt nyss, hejja mig. Jag kan om jag vill. Och på vägen ner så såg jag det; urin i trapphuset! Vad är det som gör att fok tycker att det är okej att kissa inne på golv när det är vittsjödagen? Samma sak hände förra året. Vad är det som är fel? Hur som helst så känns det inte okej i min värld att göra så! Fyii så äckligt. Skärpning nu vittsjöbor/bjärnumsbor! Om det nu är någon innomsockens som gjort det vet jag i och för sig inte, men jag anar att det är det ty 75% av besökarna var väl vittsjöbor!?

Kommentarerna på detta..

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)


Din URL/Bloggadress:


Kommentera här under:


Trackback
RSS 2.0