iordning.

I(=stort i)ordning och redo för att gå på middag med J. Men vart är han då? Inte hemma i alla fall. Men jag hoppas bannemig att han är på väg. För nu ska jag förbereda mig inför middagen med en hof! Mumma, så gott det ska bli. Och nedan finns bildbevis för er som inte trodde på att jag skulle fixa till mig. Hah. (För er som inte förstår stycket nedan (kursiv text); ni ska inte det heller!)

F-resten !
Var det 'fyllebjud' eller på 'redigt' ?
Jag + J och SLA tog det på allvar iaf. Skulle vi
?

BTW, så suger facebook hårt idag. Det blir bara 'sidan kan inte visas' för mig! Jag hatar det något så enormt mycket. Jag har för i helvete inte tid (hah, Nutt den snodde jag av dig!) med strul! Suck! Men det verkar lätta lite nu... (ta i trä) Aja, står stilla.

    

Kommentarerna på detta..

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)


Din URL/Bloggadress:


Kommentera här under:


Trackback
RSS 2.0