iförskaffat idag.

Jag har införskaffat mig festkläder till på lördag nu. Det blev ett par baggy chinos, en randig tröja med trekvartsärm och en liten väst. Det känns som om det kommer att bli bra. Jag handlade dessutom två nya parfymer, ombyte förnöjer vettni! Jag fick dessutom min leverans från cdon, så härhemma är det massa nytt just nu! Här har ni allt;



            
(BOLT ska ses idag!)

Kommentarerna på detta..
Upphostat av: sla

va du tänker vara uppklädd i helgen, nu gav du mig minnsann lite ångest (: jaja, o btw så tänker jag låna bolt av dig!

2009-06-10 @ 20:02:06
Upphostat av: Isabell Wretmalm

jag köpte oxå stekta gröna tomater och lite filmer förra veckan så när vi fick dom kollade vi direkt på stekta gröna hihihi så bra film alltså.....

2009-06-11 @ 11:33:53
Upphostat av: ronniL

Sla; vad säger du om BOLT på söndag?

Min soffa!

2009-06-11 @ 16:29:59
URL:
http://ronnil.blogg.se/

Upphostat av: sla

mmm sure :) jag kommer nog vara rätt så sleten på söndag ändå med tanke på helgens övningar :)

2009-06-11 @ 18:56:05
Upphostat av: ronniL

Bellan; Jadu, den är super!

2009-06-11 @ 19:28:20
URL:
http://ronnil.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)


Din URL/Bloggadress:


Kommentera här under:


Trackback
RSS 2.0