måndags-svammel!

Såhär efter mitt 'ingen-sömn-under-söndagsnatten'-upplopp, så är det väl lika bra att hålla den banan! Och då kommer vi till det som alltid känns väldigt nära och bra på måndagar, i synnerlighet efter en midsommarhelg, nämligen; Jag måste dra ner på mitt drickande! Jaha, hur kul är det att känns så såhär i sommartid. Jag har inte ens påbörjat semestern! Näe, nu får det räcka. Jag har jobbat som en galning i ett halvår nu och får ångest efter EN ledig helg, skärpning för tusan ronniL. Jag har helt enkelt alldeles för många "pro's" att komma med, så vi 'ned-dragandet' får ske efter semestern. Jag pallar inte!


Men det var/är fint väder ute idag, så då kavlar ronniL upp jeansen (snett som fan). Nu ska det vadas i vattnet snart! (hoppas jag i alla fall) För sommaren kommer väl snart, eller i alla fall till min semester hoppas jag! Så vecka 32-34 gäller strålande solsken och 25 grader varmt (Ja, jag vet att det är lång tills dess!). För min nya bikini måste användas! So bring it on!





Kommentarerna på detta..

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)


Din URL/Bloggadress:


Kommentera här under:


Trackback
RSS 2.0