värmeslag!

Något måste göras! Här (i lägenheten) är för tillfället 37 grader varmt, och det är fan inte behagligt alls! Allt man har på sig slickas emot kroppen och man svettas konstant. Och det värsta av allt är när man ska sova. Täcke är inte att tänka på och jag skulle inte ens få för mig att röra J, då han får panik av att det är varmt så fort jag snuddar honom. Jag är dock likadan. Men nu jäklar måste vi göra något åt det. Vi får helt enkelt köpa AC! Det finns ingen annan lösning, för såhär kan vi inte ha det. Usch, så varm jag är!


Något sånthär får det väl bli. Men jag såg just att dom kostar en del. Aja, vad gör man inte för att kunna sova och vistas i sitt hem?! Fula som as är dom också, men än en gång; Vad gör man inte?

Kommentarerna på detta..

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)


Din URL/Bloggadress:


Kommentera här under:


Trackback
RSS 2.0