långprommis.

Puh.. Idag är jag trött som attan. Jag ville inte lämna sängen imorse när Irjah ♥ väckte mig. Och jag förstår inte riktigt varför. Jag la mig tidigt igår och har sovit som en prinsessa heela natten, så jag borde vara pigg. Men det är jag inte. Kanske att jag har sovit lite för mycket då? Aja, hur som helst så är jag trött i alla fall.

Vädret är inte alls så nice som igår. Men jag känner verkligen för en långpromenad idag också. Så det få det bli. Jag hoppas bara på att det inte regnar, för då hoppar jag nog det. Igår var det i alla fall väldigt underbart att gå långt. jag och SLA gick och gick och gick, jag tror vi höll på i två timmar eller nåt.
Men det var den skönaste promisen på länge.

Det som hänt har nu passerat och jag är okej igen.
Känns skönt att det är över.
Lycka! ♥

Föresten så valde jag att skicka tillbaka mina JEANS igen för att byta till en mindre storlek. Jag ansåg att man inte ska nöja sig för lätt när det gäller ett par så dyra jeans. Näe, man ska vara petig då. Och det fungerade ju utmärkt i och med att jag alltid är jäkligt petig när det gäller beställda saker.
Och det var dessutom väldigt lätt att byta plus att dom var väldans trevliga när jag ringde. men nu är det i alla fall gjort och
dom nya BÄTTRE jeansen kommer i början av nästa vecka. Weeei, lycka även här.

Men nu är det
KÄRLEK ♥

Kommentarerna på detta..

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)


Din URL/Bloggadress:


Kommentera här under:


Trackback
RSS 2.0