oförskämt pigg.

En helt vanlig tisdag, eller? Näe, det har det inte varit. För jag har varit oförskämt pigg och dagen på jobbet har gått väldigt fort. Det är dessutom väldigt vackert väder, lite blåst, men helt klarblå himmel. jag har dessutom fått väldigt mycket gjort härhemma  nu senaste halvtimman. jag har irrat rundor som en galning och fått massor gjort. Så näe, tisdagen idag har varit och är väldigt mycket bättre än vad tisdagar i allmänhet brukar vara för mig. Det är väl skönt att det kan vara på det hållet emellanåt!

Igår hade jag en mysdag, med massa filmtittande och bara lugn och ro. Det var underbart. J fanns med hela kvällen och det uppskattades må ni tro. Jag såg blandannat en väldigt konstig film som handlade om en robot som "blev" människa. Den var inte speciellt bra, men den var helt utmärkt att bara ligga och halvtitta på.

Nu sitter bägge mirrarna och tittar ivrigt på mig. Det känns som om de säger
'VI VILL HA MAT!'. Jag tror att det är dags för deras kvällsmat. Dom är säkert vrålhungriga nu. Dom åt ju vid halv sex imorse, så det är inte konstigt om dom är det. Så jag pausar för att mata.....


Kommentarerna på detta..

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)


Din URL/Bloggadress:


Kommentera här under:


Trackback
RSS 2.0