ledig fredag.

Torsdagens arbetande är nu passerat! Och i och med det är det nu helg för mig. Jag har nämligen semester imorn. Så jäkla skönt. Så ikväll blir det en myskväll med allt vad det innebär. Slappande, mysande och sent tv tittande. Man borde unna sig sånhär mycket mycket oftare. Aja, nu ska jag i alla fall njuta!

Och imorn blir det en utedag för hela slanten, hoppas jag. men jag tror att det fina vädret kommer hålla i sig och då är jag ute hela dagen! Som om det vore sommar. Senare på kvällen blir det jobb på pubbis, med 'afterworkarna' och dom andra. En heldag alltså. I och för sig hade det varit skönt att ha en helt fri dag, men det har jag på lördag, sådeså!
Så dagen imorn känns alldeles utmärkt!

Kommentarerna på detta..

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)


Din URL/Bloggadress:


Kommentera här under:


Trackback
RSS 2.0