felfri besiktning.

Fredag, och precis som jag hoppats, fint väder! Så skön dag jag har haft. Helt underbart har det varit, jag vill ALDRIG mer jobba fredagar! Aja, det får man väl göra ändå, men jag vill inte. Jag och J har dessutom besiktigat bilen idag, och den gick igenom utan en enda anmärkning. Lycka!

Snart vankas det pubjobb och massa fulla människor. Hehe, en vanlig fredag med andra ord. Skillnaden är att jag är på andra sidan. Hade nog velat sitta i baren och dricka en öl idag, mycket pga vädret. Men nu blir det inte så. Jag får helt enkelt
ta igen det imorn.

Imorn ska förresten J till göteborg och festa med grabbarna, så jag blir lonley, men jag har tänkt att skaffa mig en helkväll med SLA, hoppas bara att hon håller med om att det är en bra idé. Hoppas!
 
Kom igen nu SLA!

Det ska nog ändå bli skönt att vara lite själv för en gångs skull, jag behöver nog det!

Kommentarerna på detta..

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)


Din URL/Bloggadress:


Kommentera här under:


Trackback
RSS 2.0