korv stroganoff.

Nu har jag varit i stan och fixat nailsen, känns skönt och fint! På vägen hem kom jag på världens grej! Jag ska laga korv stroganoff till mig och J idag. Såklart blir det veggo till mig, men gud vad jag blev sugen. Det är bara för jäkla gott ju! Nu är jag helt hajpad och kan knappt bärga mig. Och fatta vad J blir förvånad, jag lagar typ aldrig mat. Tycker att det är trist! Jag vet att man vänjer sig och växer in i att gilla det, men jag orkar inte ta mig den tiden! Näe. Men idag känns det inte alls som ett projket eller jobbigt. Näe, det ska bli skoj och framförallt gott som bara den. Jag ska dock göra en lite rövare och servera pasta till. jag har nämligen ett crawing för det också denna dag.
Nu kan jag inte bärga mig mer, jag måste handla det som behövs och starta mitt projekt. Hoppas nu att J blir glad, annars jäklar säger jag bara...

Kommentarerna på detta..
Upphostat av: nettan

Tack så jätte mycke vännen, för att ni kom i fredags och för den fina presenten :) hoppas ni hade lite skojj iaf.. alltid lika kul å festa me er :):) <3

2009-03-03 @ 10:03:28
URL:
http://antjo.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)


Din URL/Bloggadress:


Kommentera här under:


Trackback
RSS 2.0