true religion.

Tänk så fint vädret blev nu, på bara en liten stund. Nyss var det grådaskigt och lite allmänt deppande, men nu är hela himlen blå och solen gassar. Så underbart! Till och med så att jag piggnade till en aning. Tänk vad lite solsken kan göra. Så nu har jag bestämt mig för att promenera idag också, hade tänkt stunta i det men nu kan jag bara inte det.

Mina nya jeans kom idag också, jag bytte ju dom ändå. Men nu är dom här och i rätt storlek dessutom! Gött. Dock vet jag inte riktigt om jag älskar dom så som jag brukar älska mina nya. Känslan kan också bara vara min gamla vanliga måndags 'tycka illa om sigsjälv'-pryl som spökar. Jag antar att det är det. För vem kan tycka illa om ett par jeans där man måste gå ner i storlek? Nja, inte jag i alla fall.

Nu vankas lite rökpaus och matande av mirrarna. Jag ska dessutom tvätta lite också. Jag känner att idag kommer det att blir en produktiv eftermiddag för mig. jag kan nämligen inte sitta still för länge, för då somnar jag! Så nu bär det av. Massor att göra...

Kommentarerna på detta..

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)


Din URL/Bloggadress:


Kommentera här under:


Trackback
RSS 2.0