oskiljaktiga.

Måndagen är härmed passerad. Jag är trött och glad, allt på samma gång. För första gången sen hon kom till världen så träffade jag Doris idag! Så söt flicka. Helt underbar tös. Och hon var lugn och go hela tiden. Emily passade verkligen som mor, och är antagligen den bästa på att var det! Vilket par alltså. Jösses vilken upplevelse det var att få träffa och ta i det lilla knytet. Hon är helt enkelt underbar! Och det var dessutom jätteskoj att träffa Emily igen. Det går alldeles för länge mellan gångerna nu! Jag känner så väl när vi träffas att jag saknar henne massor. Vi var ju oskiljaktiga för ju!
Men det är hur som helst underbart att träffa henne och kanske är det så att det blir så underbart på grund av att det går lite tid mellan gångerna? Näe, jag tror att det hade varit lika kul även om det hänt en gång i veckan. men vi har dåligt med tid bägge två så det dröjer mellan varven.
Men det ska vi bättra oss på hoppas jag!

Men så trevligt det var! ♥

Kommentarerna på detta..
Upphostat av: emily

vi tyckte det var skoj att träffa dig med. Var riktigt skoj att träffa jimpan med. Garvar alltid sönder när han är med=)=) Vi ses inte alltför ofta, men vad gör vä det, när vi har så skoj när vi väl ses=) kraaaam

2009-03-27 @ 19:10:10
URL:
http://emilystankar.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)


Din URL/Bloggadress:


Kommentera här under:


Trackback
RSS 2.0