solsken.

Solsken! Vackert väder. En fin dag helt enkelt, och då har den bara börjat. Idag är jag ledig fårn mitt ordinarie veckojobb. Men jag kommer inte att vara ledigt idag för det. Aja, tänkte bara kika innom lite ifall jag inte hinner ikväll!

Gårdagen var en väligt bra dag förresten vi firare J:s låtsas pappa på golfrestaurangen såklart. Dom kombinerade födelsedagsfest med fest 'inför öppningen av restaurangen'. Det var väldigt trevligt. God mat och dryck och väldigt gott sällskap. Dom serverade det mesta av sakena som dom ska servera på ala carte:n (stavas det så?) och det uppskattades mycket. Dock fanns det inte mycket för mig att äta, men så är det vart jag än kommer.

Nu måste jag kila, men vi hörs av!

Kommentarerna på detta..

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)


Din URL/Bloggadress:


Kommentera här under:


Trackback
RSS 2.0