framvridning.

Söndag och en timmas framvridning av klockan. Likt förbannat var jag uppe tidigt idag. Eller i alla fall tidigt för att ha jobbat till halv två inatt. Vilket för övrigt var jobbigt som attan igår. Jag var trött som en idiot och helseg. Så det var den värsta jobbekvällen jag haft på pubbis, var inte alls motiverad. Men jag kämpade för att hålla modet uppe hela kvällen och jag lyckades nog nästan helt i alla fall. Dock fick J ta sig en och annan negativ kommentar, men jag ska gottgöra loveli idag tänkte jag!

Det var för övrigt nästan folktomt i Vittsjö hela dagen igår. Vart var alla? Jag gåg typ bara tre pers mellan tre och sex, och då hade jag ändå tid att titta noga eftersom jag inte hade en enda gäst på puben. Näe, helt tomt, och det blev inte mycket bättre senare, jag tror att det som mest var 10-12 personer på puben igår. Och det var ganska tur det i och med att jag var helt off.

I fredags däremot var jag pigg och på jobbhumör, och då var det fullt ös och en hel del folk. Det dansades och sjöngs med i Mr T;s sånger. En toppenkväll i riktig munskänken anda. Sånna kvällar borde det varit varje helg. Så att man kan få vara ledig en av dem! Näe, jag har faktiskt inget som helst emot att jobba sånna kvällar, det är nämligen riktig skönt att vakna pigg dagen efter trots att man har varit med!

Kommentarerna på detta..

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)


Din URL/Bloggadress:


Kommentera här under:


Trackback
RSS 2.0