helrenovering.

Puh, vilken dag! Jag har varit helskum idag. Och till råga på allt klumpig som ett as. Det är så pinsamt att var klumpig, man känner sig som en stor jäkla val. Näe, tvi så jobbigt. men arbetsadgen gick i alla fall över fort och det är väldans positivt. Jag vill bara ha helg igen, vill sova länge och vara ledig igen. Och längtan blir inte mindre av vad som väntar i helgen. Jag och SLA ska nämligen och shoppa, så gött att spendera lite pengar och bara strosa. Vet dock inte om det blir väla eller nova, men det löser jag och SLA i veckan! Jag har dessutom bestämt mig för att bara jobba en kväll på pubis så att jag kan hitta på nått skoj den andra. Så helgen känns lockande!

Jag tvättar för fulla muggar nu, hejja! Massa tvätt blir det, nu när J jobbar igen. Men det är gött, man ser resultat som attan då. Ett berg försvinner liksom. Innan i år har jag skrapat ihop för att fylla en maskin, men inte nu. Nu tog jag nog i en del men det var mycket idag ändå!

Hoppas förresten att nya utseendet på bloggen uppskattas. Jag kände att det var dags för en
h e l r e n o v e r i n g .

Kommentarerna på detta..

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)


Din URL/Bloggadress:


Kommentera här under:


Trackback
RSS 2.0